:)

Täällä taas kirjottelen jotai.. Kaveri pitäis nähä tos kolmelta ja kello on nyt puoli kolme. Hetki on siis aikaa tässä hönäillä tietsikalla. Kuuntelen youtubesta tosi epätavallista musaa mulle, eli Britney Spearsia. :D kesällä mä saatan kuunnella vähä niinku kaikkee musaa.

Mä haluun ulkomaille :( Kaveri lähti just Brasiliaan vaihtoon ja mäki haluun ulkomaille. Oon tosin ollu jo tänä vuonna Egyptis, Roomassa ja Tallinnasas, mutta silti haluun taas :D ja mieluiten kavereiden kans, ei porukoiden... Vois sitte juhlia ja tehä kaikkee kivaaa..

Joops. Täällä haisee nurmikko, joku vissii leikkaa pihalla ja se haju tulee mun nenää avoimesta ikkunasta.Jeeeee.

Mun huone on erittäin sekaisin. Viikonlopun Jyväskylän reissun laukut lattialla, pöytä täynnä papereita ja kannettava siinä keskellä. Sänky täynnä korttejä/julisteita jotka  revin just kaapinovista ku ne maalataan. Ja kaappien edes sitte sanomalehtiä maalausta odottaen. Jaa-a en tiiä koskahan seki tapahtuu.

Nonii, äiti kävi raivoamas jostai fu**ing korttipohjista. Että mun pitäis tietää missä ne on, vaikka se itte on tos viime viikot järjestelly miedän laatikoita ja siirrelly pöytiä.. -.-

 

...en jaksa enää kirjottaa ku koko ajan pitää keskeyttää tai joku pyörii mun huonees ettimäs jotai tarvitsemaansa. :D että hehheh, no moikka siitt..

 

-eve-